René van der Kooi Hallo ik had een vraagje, ik heb gelijk met met zoon een Zendure aangeschaft, nu een paar weken verder staat mijn inkomen op 8 euro en die van hem bijna 50 euro, vraag die ik heb is hoe dit is vastgesteld, wat zijn de variabelen
mennomads Rene, De enige variable die ik kan verzinnen is de energieprijs, te vinden onder instellingen. Mogelijk hebben jij en je zoon een ander bedrag ingevuld, of gebruiken jullie een andere modus. Bijv NOM vs handelen kan een groot verschil maken.
ZenUser280u6c4u Bij mij is het ook het zelfde na de storing gekomen, bedrag blijf al een aantal dagen onveranderd.
mennomads René van der Kooi Dan kan het nog verschil maken hoe groot het verbruik in huis is, wanneer geladen/ontladen wordt etc. Dit zal per huishouden anders zijn en heeft dan invloed op het getal. Bijv. In het ene huis is het verbruik erg laag en doet de accu bijna niets. In het andere huis wordt de accu continu leeg getrokken en weer opgeladen, mogelijk ook nog tegen andere tarieven (bij dynamisch contract).