Ik deel deze mening gedeeltelijk. Ikzelf ben ook overgestapt van HW naar Zendure mede, omdat het erg lang duurde dat de functie voor dynamisch ontbrak en meer capaciteit wilde.
Nu met Zendure heb ik eigenlijk hetzelfde, alleen NOM strategie en als ik wil ontladen op het net moet het handmatig.
Ik snap dat Zendure groter is en veel meer landen moet bedienen dan alleen Nederland. De hardware ontwikkeling gaat echter extreem snel alleen lijkt het er op dat er minder focus ligt op het ontwikkelen van de software. Kijk maar naar de vele problemen in Nederland en andere landen na de firmware update.
Ik wil iedereen vragen om Zendure via de feedback te overspoelen met hun wensen en problemen. Ikzelf doe direct een feedback sturen bij beperkingen met software en hardware problemen.
Geeft dit direct een oplossing…. Nee zeker niet, maar bij genoeg van dezelfde ideeën geeft ze dit wel een reden tot toevoeging van bepaalde functies.
Uiteraard is home assistent of Homey nog een optie tot veel flexibiliteit, maar ikzelf heb het liever via Zendure. Ik bezit zelf de Homey pro en heb slimladen proefdraaien.