Zendure komt al met een reactie. Ik denk een AI die reageert:
Beste klant,
Dank u dat u contact met ons opneemt.
Zendure HEMS ondersteunt momenteel alleen elektriciteitsprijsgegevens met een uurnauwkeurigheid, terwijl energieleveranciers zoals Zonneplan kwartierprijzen hanteren voor afrekening. Dit kan leiden tot minder efficiënte laad- en ontlaadmomenten en een discrepantie ten opzichte van de werkelijk toegepaste tarieven.
We werken eraan om ondersteuning voor kwartierprijzen toe te voegen. Je kunt details van jouw tariefplan (zoals land, provider en naam van het tariefplan) aanleveren. Deze informatie helpt ons bij het uitvoeren van tests voordat deze functionaliteit wordt geïmplementeerd. Zodra deze feature beschikbaar is, wordt dit merkbaar in de Zendure-app.
We begrijpen dat gebruikers duidelijkheid willen. Helaas is er nog geen specifieke tijdlijn voor de livegang. Houd onze communityforum en updates binnen de app in de gaten voor nieuws over verbeteringen.
Bedankt voor je gedetailleerde feedback. We waarderen je geduld terwijl we ons platform op deze gebieden verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Zendure klantenserviceteam
Beste,
Het is juist omgekeerd: er kunnen alleen kwartierprijzen worden gebruikt en geen uurprijzen.
Het eerdere antwoord lijkt door AI gegenereerd, wat op zich prima is. Ik hoop - en met mij anderen zoals blijkt op jullie community - echter dat er ook een mens inhoudelijk naar kijkt en dat hier daadwerkelijk iets mee wordt gedaan.
Alvast bedankt voor de opvolging,
Jelle