Binnen enkele dagen wordt de plugin batterij Zendure Solarflow 2400 AC+ geleverd, en ik testte de Zendure P1 meter die ik reeds had. Ik slaag er niet in de bridge te koppelen met de P1 meter; deze laatste bevindt zich in de kelder van een appartementsgebouw waar geen Wifi ontvangst is, daarom koos ik voor de P1 meter die met LoRa communiceert. Mijn buur die een P1 meter heeft in dezelfde ruimte (elektriciteitsmeters van alle appartementen) kon deze zonder grote problemen in gebruik nemen. Ik heb op de modem een apart netwerk gecreëerd van 2,4 GHz en gebruik die voor IoT. Bij het toevoegen van de P1 meter blijft de groene LED op de bridge altijd knipperen, die op de reader knippert ook (trager) en dus heeft hij data. Ik trachtte toe te voegen via Wifi en krijg een foutmelding (zie foto 1), en wanneer ik enkel via Bluetooth werk (dicht bij de reader) krijg ik ook een foutmelding (foto 2). Ik denk dat het LoRa protocol hapert en de twee elkaar niet vinden. Heeft iemand een aanzet tot oplossing?