Swaenie Sinds gisteren vindt het volgende plats Op het moment dat ik mijn waterkoker aanzet, is mijn accu vol. Hoe kan het dat er toch gedurende 1 minuut 2 kWh van het net wordt afgenomen. Ik gebruik de slimme meter modus en maak gebruik van Shelly PRO 3EM.
ZenUser19La6wB Ik zie hier hetzelfde gebeuren sinds een paar dagen. Allemaal pieken ‘s nachts die normaal op nul werden gehouden.
Fred Ik geloof niet dat je waterkoker in 2 minuten 2kWh gaat verbruiken. Een waterkoker van 2000W moet dus 1 uur aanstaan om aan die 2kWh te komen.
ZenUser187r9831 Swaenie Automodus, slimme metermodus, Zenki, energiepriismodus? Er zijn heel veel instellingen en er is er maar één voor 0 op de meter
ZenUser187r9831 Wat is het maximale ontlaadvermogen van de accu? 800 Watt? 2400 Watt? Wat is het vermogen van de waterkoker?
ZenUser7k92246 Je water koker vraagt meer dan je batterij kan leveren. Ik zie hetzelfde, ook bij het koken. Kijk maar eens wat je waterkoker van het net trekt als je batterij niet aangesloten is.