ZenUser31MgM7u1 Beste @zendure admin, ik ben op zoek naar 2 nieuwe stroomkabels omdat deze te kort zijn afgeknipt om direct aan te sluiten op de meterkast. Kunt u mij deze leveren? Can you please provide me 2 new power cables?
Tim (Moderator) ZenUser31MgM7u1 Hallo. Die Kabel gibt es zur Zeit noch nicht einzeln zu kaufen. Eine Anfrage müssen Sie wenn an support@zendure.com Stellen. Ich kann Ihnen dabei leider nicht weiterhelfen. Gruß, Tim.
ZenUser1419Vf83 Ik heb aan de andere kant een CEE stekker gemonteerd. Kan ie mooi kort blijven. Misschien een idee? CEE stekkers en contactdozen kosten heel weinig.
ZenUser2T9tr06 Andere mogelijkheid is om bij de batterij een hoofdstroom schakelaar te plaatsen, die dan weer via een netkabel met de meterkast is verbonden. Voldoe je zo ook nog eens aan NEN1010 installatievoorschriften.
Rob Zelf was ik ook al op zoek naar vervangende kabels of de losse connectoren. Helaas zijn deze niet los te verkrijgen. Vind het zonde om de stekker er of te moeten knippen. Er is geen andere mogelijkheid dan de kabel aan te sluiten op een werkschakelaar die naar een apparte groep in de meterkast gaat. Zo moet ik het maar maken voor alle 3 de fasen. 😅