ZenUser29S57v8B In heb zojuist een solarflow 2400 AC+ met 2 uitbreidingsaccu s geïnstalleerd. Het systeem staat op een apart stopcontact dat separaat op een 16A groep aangesloten is. Maar ik krijg de laatste update niet binnen. Hij heeft wel geupdate naar v1.0.3 dus de wifi verbinding is er wel op 2.4 GHz. Ik kan dus geen verbinding maken met de P1 van Homewizard. Hoe krijg ik de nieuwste update nu binnen?
Tim (Moderator) ZenUser29S57v8B Hallo. Die Version V1.0.3 ist die aktuelle Version für dein Gerät. Es gibt die von dir genannte Version nicht für den SF2400AC+. Gruß, Tim.
ZenUser29S57v8B Dank u. Dus ik kan geen koppeling maken met de HW P1 meter? Dat wordt niet ondersteund?
Tim (Moderator) ZenUser29S57v8B Eigentlich sollte er funktionieren. Ich selbst nutze ihn nicht. Ich frage aber bei Zendure noch mal nach. 👍
ZenUser187r9831 Bij de meeste gebruikers werkt de HomeWizard P1 niet goed. Je kunt voor 3 tientjes de Zendure P1 kopen, maar dan heb je wel een HomeWizard splitter nodig nog, kost ook 3 tientjes.
ZenUser20V5R4FQ Ik zag ook een update voor de HomeWizard P1 meter. Overigens werkt het zonder en met de update niet. Alles blijft op 0. Dus geen metingen doorgegeven
ZenUser29S57v8B Dank. Ik vind het heel bijzonder. In december met veel poeha "de HW P1 wordt vanaf nu ondersteund door alle batterijen van Zendure". Niet dus.