Ik heb een Zendure 2400 AC staan en al meerdere keren random een uitvallende p1 wifi Bridge (rood knipperend lampje op de bridge). De Zendure p1 dongle (firmware v1.1.0) steekt in poort 4 van een homewizard P1 Splitter. Beide zijn van stroom voorzien.
De Zendure bridge is verbonden aan dezelfde netwerknaam als de batterijen en staat op 2,4 GHz. Nadat de bridge zijn verbinding verloren heeft is soms het kort stroomloos maken voldoende om hem weer werkend te krijgen, maar niet altijd. Het opnieuw verbinden gaat soms snel, maar ook regelmatig gehad dat dit niet direct lukt. Het probleem zit dan in stap 3 het verbinden met de Zendure cloud. Dan moet ik het verschillende keren opnieuw doen, voordat hij wel toegevoegd wordt aan de cloud. Ik heb hem al op verschillende plekken in huis en de garage in het stopcontact gehad en ook verbonden met een ander wifi-AP, maar niets helpt om de verbinding stabiel te behouden. Soms weken prima en dan opeens weer blijkt hij niet meer verbonden te zijn. Dat merk ik alleen per toeval op, doordat ik op het HW schermpje geen batterij activiteit zie omdat de aansturing stopt.
Ik vindt dit best vervelend dat de p1 bridge niet stabiel werkt. Ik ben er elke keer weer mee bezig en als ik niet in de buurt ben (werk of vakantie) staat de batterij gewoon niets te doe.
Wat is hier de oplossing?
Nb. Accu verliest niet zijn wifi aansluiting alleen de p1.