We hebben in de winter 2x set van de aldi geinstalleerd met 2 panelen en 2 batterijen AIO 2400.
Een er van heeft een halve dag gewerkt. De andere helemaal niet. Die ging meteen in slaapstand. We hebben begrepen dat de
batterijen te koud waren om te reageren, dus we hebben keurig afgewacht tot ze zouden ontwaken.
Ze hebben in die tijd steeds in de omleidingsmodus gestaan.
Na een maand is nummer 1 ontwaakt, maar ging ook onmiddellijk van de standby modus in de omleidingsmodus.
Veertien dagen daarna ontwaakte nummer twee en ging ook onmiddellijk van standy naar omleidings modus.
Wat we ook proberen, we krijgen ze niet aan het laden. We hebben geprobeerd om ze op automatisch te zetten zodat we ze naar standby zouden krijgen. Niets helpt. De batterijen gaan steeds op rood.
Het helpt ook niet dat we geprobeerd hebben om de app op twee telefoons (van mij en van mijn man) te installeren. Wanneer de één
inlogt logt de ander automatisch uit. Dusdanig dat ik nu op mijn telefoon de batterijen helemaal niet meer tevoorschijn kan krijgen.
We hebben een reset geprobeerd, maar dat lukte niet. We zijn nu aan het eind van ons latijn en zouden heeel graag hulp van iemand
willen krijgen. Wellicht weet iemand raad. HELP!