Ik heb een test uitgevoerd om mijn solarflow 2400 ac via bluetooth te verbinden maar liep tegen het volgende probleem aan. Ik heb eerst de wifie in het huis uitgezet vervolgens ook van mijn telefoon. Hierna ook de data uitgezet van mijn telefoon. Maar bluetooth aan en locatie ook aan.In de zendure app krijg je dan een foutmelding. Dat hij hem niet ziet als je dan vervolgens naar apparaten gaat en op het plus teken drukt kun je hem zoeken. Dan druk ik 3 sec op de aan uitknop op de omvormer. Dan ziet de app hem en kun je hem koppelen. Hier gaat het mis. Je moet dan 1 x op de groene knop drukken. Maar dan krijg je netwerkverbinding s fout en gebeurt er niks. Maar als ik heel even de data van mijn telefoon aanzet en het dan probeer gaat het wel en gaat hij in de bluetooth mode. Als ik de data nu uitzet blijft hij werken totdat ik de app afsluit en weer opstart dan werkt het weer niet meer. Hij moet dus eerst iets met internet doen voordat hij kan koppelen. Maar als er een stroomuitval is is er ook geen internet en kan ik dus niet koppelen. Hoe los ik dit op?