ZenUser28jNv9hG Jazeker, dat ligt echt aan de wifi verbinding. Je kunt de sterkte bekijken in de HomeWizard app. De HW P1 meter heeft weinig bereik en moet dicht bij je WiFi punt staan.
ZenUser190e0cGC Dat is onzin. Mijn HW p1 hangt naast het access point en de data op het HW portal komt prima door. Dit ligt volgens mij aan een slechte integratie van de Zendure Hems met de HW P1. Nu maar een Zendure P1 besteld
ZenUser3005WRico Vraagje wat voor een zonnepanelen gebruiken jullie bij mij geeft hij de opgewerkte stroom van de panelen niet weer ik gebruik enphase met microregio omvormers.
ZenUser3005WRico En ben nog een beetje nieuw hierin en moet nog de juiste instellingen vinden want trekt mooi de accu leeg maar vullen gaat wat minder dus misschien iemand wat tips van instellingen heb nog vast energie contract.
ZenUser14203c89 Mijn HW P1 hangt naast de Router, zit samen met de 800pro op een apart netwerk, maar toch gaat de P1 steeds offline. In een enkel geval dat de P1 online is, geeft deze niets door. Alle software is volgens de laatste update. Iemand een idee?
ZenUser190e0cGC Hier hetzelfde probleem. Al jaren goed werkende HW P1 die naast het access point hangt maar in de Zendure app steeds zn verbinding verliest en geen data geeft als de verbinding wel even actief is
ZenUser10L9AG9f Aan iedereen, ik wil de P1 meter vervangen nu eigenlijk Homewizard ondersteund zou worden. Maar ik zie nergens Homewizard? Laat staan de P1 meter. Werkt al jaren op hetzelfde netwerk, alle software up to date, Heeft iemand een advies?
ZenUser18h36423 Ik vond deze website wel verhelderend: https://thuisbatterijgids.net/zendure-voegt-ondersteuning-voor-homewizard-p1-meter-toe/